Întrebări frecvente

ÎN CÂT TIMP SE LIVREAZĂ / EXECUTA COMANDA?

Comanda v-a fi onorată exact cum se stabilește telefonic sau prin email.

POT SA SCHIMB ADRESA DE LIVRARE?

Da se poate, ne puteți trimite un mail la adresa saldom.spy@gmail.com, sau ne puteți apela la numărul: 0740888339

LIVRATI IN TOATA ROMANIA?

Livrarea / execuția se face în județul Cluj si zonele limitrofe.

CARE SUNT COSTURILE?

Costul se stabilește in funcție de distantă și cerințele avute de dvs.

CARE ESTE POLITICA DE RETUR? 

Garanția nu acoperă defecțiunile cauzate de lipsa de întreținere, lovirea, bruscarea, utilizarea defectuoasa a produsului, de intervenții ale persoanelor neautorizate precum si de orice alte cauze provocate din culpa cumpărătorului.

Produsele nu se returnează. Ele se repară gratuit daca sunt încă în garanție cu condiția ca defectul sa nu fi provenit din utilizarea defectuoasa a produsului, sau contra cost post garanție. În ambele cazuri se plătește taxa de deplasare.

CARE SUNT MODALITĂȚILE DE PLATĂ?

Plate se poate face in cont sau numerar.

CUM VA POT CONTACTA?

Ne puteți contacta la adresa de email: saldom.spy@gmail.com sa la telefon 0740 888 339.

CERTIFICAT DE GARANȚIE

Produsul: ___________________________________________________________

Data livrării: ______________________________

Termenul de garanție este de 24 luni persoane fizice respectiv 12 luni persoane juridice si curge de la data înmânării certificatului de garanție.

Garanția acoperă toate defecțiunile de fabricație sau de montaj survenite in perioada de garanție, cu condiția ca operațiunile de montaj sa fie realizate de SC Saldom Spy Technology SRL sau de persoane agreate de societate.

Remedierea defecțiunilor se va realiza prin repararea/reglarea/înlocuirea elementelor defecte, respectiv prin refacerea operațiunilor de montaj necesare aducerii bunului in parametrii de funcționare.

Garanția nu acoperă defecțiunile cauzate de lipsa de întreținere, lovirea, bruscarea, utilizarea defectuoasa a produsului, de intervenții ale persoanelor neautorizate precum si de orice alte cauze provocate din culpa cumpărătorului.

Garanția nu acoperă uzura normala a produsului.

Remedierea defecțiunilor este asigurata de SC Saldom Spy Technology SRL la sediul/domiciliul cumpărătorului, respectiv la locul unde bunul a fost montat plătindu-se costul deplasării. Ansamblele/subansamblele care necesita operațiuni complexe sau imposibil de realizat la fata locului vor fi ridicate si reparate la sediul vânzătorului.

Lasă un răspuns